سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

استخدام پشتیبان وردپرس رو فراموش کن! پشتیبان سایت مهمه که…

استخدام پشتیبان وردپرس رو فراموش کن! پشتیبان سایت مهمه که…

استخدام پشتیبان وردپرس رو فراموش کن!

باتوجه به گستردگی و محبوبیت وردپرس، روز به روز به تعداد وبسایت هایی که با این نرم افزار یا cms محبوب راه اندازی شده اند، افزوده میشود. اما دغدغه ای هیچگاه تمامی ندارد، استخدام پشتیبان وردپرس با مهارت است که بتواند سایت را زنده و سلامت نگه دارد.

استخدام پشتیبان وردپرس دارای ابهامات و مشکلات متعددی است که هر کارفرمای باتجربه ای خیلی خوب موضوع را درک میکند. انقدر پشتیبانی سایت وردپرسی از اهمت بالایی برخوردار میباشد که هرلحظه یک تهدید برای آن محسوب میشود و لذا اگر در انتخاب پشتیبان سایت وردپرس کمی بی دقتی شود، ممکن است یک سایت از بین برود…

سورپرایز! نه به استخدام پشتیبان وردپرس

سورپرایز یعنی ارایه خدمات پشتیبانی وردپرس توسط یک تیم بسیار حرفه ای و خبره . یعنی پشتیبانی سایت وردپرسی شما بدون دغدغه استخدام نیروی با مهارت. یعنی سایتتو به متخصصش بسپار و ذهنتو درگیر رشد سایتت کن….

پشتیبان وردپرس کیست؟!

پشتیبان سایت وردپرس به شخص یا مجموعه افراد در یک مجموعه گفته میشودکه خدمات:

  • بروز رسانی وردپرس
  • رفع مشکلات وردپرسی
  • برقراری امنیت روزانه وردپرس
  • بکاپ گیری مداوم از وردپرس

را به عهده داشته یا دارند.

پشتیبان وردپرس فارسینو

دغدغه های پشتیبانی وردپرسی

همانطور که میدانید وردپرس از گستردگی بالایی برخوردار میباشد و روز به روز به امکانات این نرم افزار قدرتمند افزوده میشود. برخلاف تصور خیلی از افراد که وردپرس از امکانات بسیار محدودی برخوردار میباشد و میزان تسلط زیادی را نیاز ندارد ، باید در حوزه خدمات وردپرسی تسلط کافی داشت تا بتوان سایت وردپرسی را زنده نگه داشت.

بسیاری از صاحبان سایت که تخصص کافی در این زمینه نداشته و سایت خود را با وردپرس طراحی یا راه اندازی نموده اند در حین کار سایت آنها با اختلال مواجه شده و منجر به ایجاد انواع خطا شده است. ازین رو نیاز به وجود پشتیبان سایت خیلی بیشتر از قبل احساس شد و خیلی از مجموعه ها و حتی افراد مجبور به استخدام پشتیبان سایت وردپرسی شدند.

اما استخدام پشتیبان سایت وردپرس نیز هزینه هایی را دربر دارد و باید به صورت ماهانه هزینه ای به او پرداخت گردد که شاید این هزینه برای بسیاری از صاحبان سایت سنگین باشد و نتوانند ازپس آن بربیایند.

از طرفی استخدام پشتیبان سایت وردپرس باید به گونه ای باشد که واقعا فرد مورد نظر احاطه یا تسلط کافی به وردپرس را داشته باشد تا سایت گرانفدر شما با مشکل مواجه نگردد.

پشتیبانی سایت وردپرس

فرصت عالی!

فارسینو با اقدامی بی نظیر ، امکانی را فراهم نموده تا با هزینه ای بسیار کم و بدون نیاز به استخدام سایت وردپرسی شما را پشتیبانی کند. کافی است به صفحه فروشگاه فارسینو مراجعه کنید و سفارش پشتیبانی وردپرسی یکماهه تا یکساله را برحسب نیاز خود انتخاب نمایید.

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
وردپرس چیست ؟ 8 مزیت وردپرس | مقایسه وردپرس | نصب وردپرس
افزونه یواست سئو وردپرس – yoast SEO (بیشتر بدانیم)
آموزش نصب وردپرس در هاست دایرکت ادمین | DirectAdmin Host
آموزش نصب وردپرس در هاست سی پنل
فارسینو در اینستاگرام
اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی